Proves Lliures
Preinscripció/Matrícula

·· PREMI EXTRAORDINARI SECUNDÀRIA 2016 ··

FOTO AIDA 2

La Conselleria d'Educació va concedir el premi extraordinari al rendiment acadèmic d'ESO corresponent al curs 2015-16 a la nostra alumna de 1r batxillerat, Aída Ramos García.

ENHORABONA de part de tota la comunitat educativa!

PUBLICADAS LAS LISTAS DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO Y NO ADMITIDO EN CICLOS FORMATIVOS DE GRADO MEDIO Y SUPERIOR.

VER PESTAÑA "SECRETARÍA" EN EL APARTADO CORRESPONDIENTE.

NOVETAT IMPORTANT SOBRE ELS TERMINIS DE MATRÍCULA

Per al pròxim curs els TERMINIS de matriculació en període EXTRAORDINARI s'han AVANÇAT del mes de setembre al mes de juliol. Tota la informació sobre dates i procediment de matriculació la trobareu en aquesta web dins del menú de "Secretaria", "Alumnat de nou ingrés (Presencial o semipresencial)", "Terminis".

Enllaços:

- ESO i CF presencial

- CF semipresencial

NOVEDAD IMPORTANTE SOBRE LOS PLAZOS DE MATRÍCULA

Para el próximo curso los PLAZOS de matriculación en periodo EXTRAORDINARIO se han AVANZADO del mes de septiembre al mes de julio. Toda la información sobre fechas y procedimiento de matriculación la encontrará en esta web dentro del menú de "Secretaría", "Alumnado de nuevo ingreso (Presencial o semipresencial)", "Plazos".

Enlaces:

- E.S.O. y C.F. presencial